Related Posts with Thumbnails

- thanks kawan -

April 9, 2010

fuhhhh!!! berabuk dah blog aku neh...

dah lama giler aku x update blog...
rindu giler but terpaksa melupakanya seketika...
now.. im here..
lately ni hidup memang penuh dengan masalah...
but hadapi dengan tenang.. haha

pagi tadi aku n other 8 member..
kena amik exam paper finance sekali lagi,,,
sebabnya???
we all meniru... hahaha
mana x kantoinya kalau dah jawapan objektif semuanya sama,.
sorg salah.. semua salah...
kalau betul semua xpe la kan.. haha
ni dah 9 orang jawapan straight sama.. haha
memang dalam sejarah r aku kena amik paper 2x.. (bukan repeat haa)

half day aku layan lagu kangen band - yakinlah aku menjemputmu..
memang feeling habis la kan...
kena plak member aku ade prob and citer kat aku..
tetiba aku plak yang feeling lebih2 kan...

so malam ni fikiran aku dah imagine macam2 supaya aku nangis..
but air mata still x kuar lagi.. hahaha
chaiyok3... cheer up!!
hip hip hoooray!!(x pasal2 lak)..

esok cuti.. aku nak tido puas2.. yeah!!!
'yakinlah aku menjemputmu'
~lalala~

2 comments:

Diana Ishak said...

adui gila selamba meniru...hahaha.



lama tak buat keje ni.

aemy said...

kak D.., yg bestnye kantoi... haha
seb bek lecture sporting...
sruh amik blik paper 2.. then siap bg jwpan half of them.. mmg gempaq.. haha