Related Posts with Thumbnails

- thanks kawan -

April 13, 2010

kawan oh kawan


mak aku cakap... tyme senang jangan lupa kawan...
tyme susah.. jangan susahkan kawan...
betul x kawan2...

thanks 4 being my true friends..
susah nak cari kawan sekarang ni...
so jangan la korang sia2kan member yang sentiasa ada untuk korang..
tu yang aku belajar hari ni..
aku x sangka still have some people yang sentiasa ada tyme aku susah...
aku sayang ko...rang...

life aku cam biasa la kan..
minggu ni penuh dengan aktiviti yang menarik...
thanks to my beloved friends. haha
minggu depan dah nak exam.. but
we all x sedar2 lagi...
still nak enjoy...hahaha
harap2 result gempak la beb..

love this friendship now n forever...
~layan lagu pujaan hati plak~


*bintang kecik :
got arwah din beramboi vids.. so sweet... klik here

No comments: