Related Posts with Thumbnails

- thanks kawan -

March 30, 2010

my life is on and off
emosi x betul sejak akhir2 ni..
maybe sebab aku kemaruk nak balik rumah kot..
tu la, mak suruh study dekat2 ko gatal mintak jauh2..
sekarang.. padan muka aku.. haha

actually banyak benda yang jadi lately..,
banyak gak aktiviti yang aku wat..
but xde satu story pon yang lepas kat blog ni..
blur je aku lpas laptop aku wat hal hari tu..

semangat pon dah hilang..,
blogwalking pon kadang2 je..
tapi wajib buka blog beautifulnara.
haha..gosip tetap gosip.. haha

diet pon dah tunggang langgang..
dah xde makna dah.. haha

baru2 ni aku jumpa balik ngan best friend aku masa kecik2..
all thanks to FB. haha
lama gak la we all x jumpa.
lebih 10 thun..

macam2 cerita gak yang aku dapat..
ada yang happy n of course yang sedih pon ada..
well.., skunk ni., aku sedang membina hidup..
hahaha.. apa punya ayat da..

im trying to get all my memory..
rindu nak jumpa all my friends..
so.., i need habiskan study and do what i want.. haha
x sabarnya...
~miss all~