Related Posts with Thumbnails

- thanks kawan -

March 6, 2010

why should i do?

Susahnya nak update sekarang ni.. hurmm

Dugaan...cobaan...

Minggu lepas punya ciiter aku update hari ni okay.. haha

Last week Terengganu cuti 3 hari..

Sebab khamis (04/03/10) ulang tahun petabalan Sultan Terengganu

Aku plan nak balik mulanya..

Tapi x jadi sebab duit x masuk lagi msa tu.. hhuhu

So, melepak le we all kat hostel ni.

Hari khamis tu komfem la cafe tutup.

Time tu jugak la gatai nak ajak lepak cafe..haha

Sebenarnya nak lepak tengok citer ‘gunung raya’

Haha.. korang layan tak citer ni?

Macam best je aku tengok starting dia..

So aku decide nak tengok n tak nak miss la kan.. haha

Nak harapkan tv3 online sekarang pon dah macam hampeh je kan..

Hahaha.. opsss!!

Disebabkan aku on diet hari tu,

Aku order air je..

Dah malam tak leh makan.. hehe

Sampai cafe je bebudak ni dah berderet susun order..

Pergh,.. kompem lambat ni..

Tempat plak dah penuh, so duk agak jauh la dari tv yang `besar giler tu`

Nasib baik r ada budak yang dah blah awal2 lagi before cite tu start..,

So dapat lah we all change view dekat sket ngan tv.. hehe

air ni x sedap langsung


Overall best la jugak citer tu..,

Tapi agak complicated sket bagi aku nak paham..

Ye la, tengok kat cafe mana sama dengan tengok kat umah kan..

Kalau kat umah boleh baring2 sambil makan kerepek pisang.. hehe

Pastu nyorok dalam bantal kalau hantu keluar..

Haha

~lalala~


*bintang kecik :

life is short..so make it full of happiness..

menyesal kemudian x berguna..

No comments: