Related Posts with Thumbnails

- thanks kawan -

March 7, 2010

cahaya kehidupanku


semalam was ‘tired day’..

dari pagi until night, penuh dengan aktiviti..

memang lepak giler la..

starting the morning.. aku gi pasar ngan roommate aku..

beli barang jualan+barang keperluan (yang tak perlu lagi banyak kot)..

sempat gak la aku sambar purse ngan short pants..

duit dah masuklah katakan..,

memang panas giler cuaca kat Malaysia ni kan..

bekerak dah aku rasa (biar memang dah berkerak pon)..

then.. balik dalam pukul 12pm gitu..

lepak2 sebab dah letih giler..


petang 2 ada klas JPA plak.. malas nyer..

Around 4pm straight to the class.,

Xde niat lagi nak ponteng klas koko stakat ni.. (baikkan aku)

Klas kejap je.. dalam kol 5.30pm dah sttle..

Nak naik bilik but awal lagi kan..

So, aku ajak la dak semaro main badminton dulu..,

Then che no and ayu pon join..

Aku rasa masa ni penat ketawa je than main.. haha

Dalam 7pm, naik mandi then siap2 sebab kak Da offer nak hantar gi expo..

Memang enjoykan diri la masa ni..







Kat expo tu plak ada funfair.. haha but mini funfair la..

We all just masuk rumah hantu..

Then lepak gi makan.., pastu aku ngan che nor sambung main wheel plak..

Aku takut tapi nak gak naik..

Last2 aku yang ketakutan.. hahaha

Memang klaka la..

Penat aku jerit masa naik wheel semalam..

pandangan dari atas wheel..aku amik smbil pejam mata ni..haha

Balik je dari funfair tu..

Aku trus lepak..haha

Memang penat yang teramat sangat la..

But..

~aku enjoy~

*bintang kecik :

aku masih pegang pada prinsip "setiap yang berlaku ada hikmahnya"

No comments: