Related Posts with Thumbnails

- thanks kawan -

March 5, 2010

mood :: muhasabah diri.. haha.. insaf kejap

hidup ni kadang2 kejam kan..
tapi hidup ni adakalanya bahagia sangat..,
hidup ibarat roda..
putarannya membawa kit dekat dengan bahagia..
kadangkala ia membawa kita jauh dari kehidupan..


"jangan membenci kerana dia lah yang akan kita sayangi"
yup.. aku agree dengan frasa ni (ceh skema)
aku pernah membenci dia..
namun sekarang hidup aku macam tak lengkap tanpa ia..
walau sekadar sahabat..

aku ingin terus bebas.. tapi aku ingin dikongkong..
maybe ada some people tak suka dikongkong kan..
same to me..
tapi aku juga tak suka terlalu bebas..
aku suka orang yang mengongkong aku..
aku akan rasa dihargai..
pelikkan? haha..
kalau terlalu bebas aku rasa cam takde yang sayang kat aku..
hehe..


"u must change if u love me"
yang ni aku tak sokong..
aku pernah ubah someone untuk jadi yang lebih baik (kononye la..)
but akhirnya aku rindu dengan dia yang dulu...
be ur self..

"belajar dari kesilapan"
aku selalu buat ni..
tapi aku tetap buat silap..
kenapa ya?
so aku ubah sikit..
belajar jangan buat kesilapan...
hehe...so aku takkan buat silap lagi lan.. hehe


opss... before that..
HAPPY BIRTHDAY TO HAFIZUL ADAM HASHIM
happy 23rd birthday..

nko semangat tua but perangai semakin tak matang.. haha
jangan tension2..
baca blog aku kalau tension tau.. haha


*bintang kecik :
aku tak bermaksud nak lukakan hati sesiapa..
aku cuba jadi seorang sahabat yang dapat membahagiakan semua...
aku suka tengok korang happy! sumpah!


2 comments:

Bulan Dilangit Osaka Biru said...

mood cinta... ya.. bulan februari baru saja meninggalkan kitaa

aemy said...

cinta di bulan februari? hik3..
my love spread in every day.. ehehe