Related Posts with Thumbnails

- thanks kawan -

March 8, 2010

Sijil kursus GEWDIX..

*cerita hari sabtu & ahad..

mood untuk berblogging dah kurang
sebab laptop yang rosak tu x di'repair2 lagi.. huhu

malasnye nak update coz terpaksa pinjam lappy member..

rajin rajin rajin...
datanglah aura rajin tu..
fuh~ fuh~~~

aku just nak update pasal JPA semalam..,
ops... minggu ni 2x klas koko ni sbb ganti last week punya klas..
soooo... boring....
aktiviti aku masa klas hari sabtu is...

ukur jari...
opss panjangnye kuku aku.. huhu


penuh semangat tak aku dengar lect hari ni? hahaha

cam hampeh je kan muka aku.. hahaha
hari ahad klas cam biasa la kan...
totap xde aktiviti menarik lagi 4 diz week..
bosan bosan bosan...
please.. i wanna more kem..( ye ke?..hahaha)


masa klas ni we all baru dapat sijil aktiviti yang kitorang 4 last year..
repeat...LAST YEAR ok...
berharga giler kan.. muahaha..
so, wajib la we all berposing sakan wif that sijil.. haha
korang layan je la..




No comments: