Related Posts with Thumbnails

- thanks kawan -

January 6, 2010

cooking academic

minggu ni klas x full..
ye la.. dah sem ni amik 5 subjek je kan..

so, banyak masa aku layan game... haha..
sekarang ni tengah syok layan game cooking academy...
ala... cam AF la.. haha


cooking academy a.k.a akademi fantasia.. haha




ada 5 step.. dari appetizers sampai la ke dessert..
setiap 1 part ada lbh kurang 10 resepi...
lengkap semua 10 menu..

kena amik exam lak...*cam study gak la..
tapi.. klau nak exam pun paling kurang kena la dapat rank C semua...


kalau dpt A+ utk semua resepi..
korang akan dapat piala kristal...
A plak dia bg gold..
n seterusnya la...
bilik award ni dah penuh dh coz aku dh khatam dh mainan ni.. haha


part pecah telur yg ngade2..
kat umah aku hentak je..
ni nak kena cermat2 lak.. muahaha..

yg ni paling senang..
aku suke... hik3

kalau smpai part yg susah.. memang menjerit sorang2..
geram coz dh smpai part akhir tp kena ulang balik
semata2 nak dpt A la.. haha

last part bile dh settle sume resepi...
korang akan dapat diploma...
hik3.. print la..
pas2 g mintak keje.. Kalau dapat la kan
konon2 cam amik dip in catering la kan... hahaha..
nak ker game ni? ym la aku.. hik3
~my spirit~


* dh lama entry ni terperuk dlm draft..
hari ni bru nak post.. huhu

No comments: