Related Posts with Thumbnails

- thanks kawan -

July 17, 2010

mimpi mainan tido


pernah tak korang mimpi yang bukan2..
and korang wish it will not come true..

lately aku slalu mimpi bukan2 pasal me n MR..
so,. emosi pon x stabil lately...,
aku takut sgt benda2 tu jadi kenyataan..

sungguh aku taknak hilang MR...
really love him so much...

bila aku bgtau MR.,
dia cakap aku je yang pikir bukan2..,
dia xde pon buat benda tak elok..
aku harap jodoh aku dengan dia..,
but kitorang hanya merancang..

last week plak MR wat aku rasa takut n sedih sgt2..
bila dia duga aku pasal mati...
he ask me..
apa aku nak buat if dia pergi dulu?
korang tahu apa aku jawab...
i just crying and crying...
giler scary bila dia tanya camtu...
seminggu aku fobia tau...
macam2 aku imagine...
dah la dia jauh...
next 2 month baru nak balik...
otak ak selalu fikir..
what if.... what if....
sungguh aku x suka..
harap2... dia takkan tinggalkan aku...
sebab aku xtau camne nak hadapi if dia pergi dar hidup aku...
jawapan yang tepat ialah...
AKU TURUT PERGI....

search by google



*bintang kecik :
semoga segalanya hanyalah mimpi dan bukan realiti...

No comments: