Related Posts with Thumbnails

- thanks kawan -

June 28, 2010

change in me!

hari jumaat lepas..
aku teman my mum pergi bank..
then aku lalu depan kedai cermin mata..
mula2 aku ingat nak usha je..
sekali terasa gatal plak nak membeli..
need to change to be a specky person plak.. hehe
at first aku decide nak beli speck warna pinx or hitam..
but xde plak design yang berkenan di hati..
last2 aku pilih warna maroon..
boleyla...
next time ade duit lebih leh tukar lagi.. haha~

when i talk to MR pasal spek ni..,
dia boleh ketawakan aku..
hawau punya bf...
sabo je la.. huhuhu~

google search

aku tak tahula kenapa for this sem aku rasa x semangat langsung nak balik kolej..
aku cam dah malas nak study...
my mum cakap maybe sebab aku dah bosan..
aku pun rasa cam tu gak..
tapi nak tak nak aku kena habiskan setahun lagi for my degree..
result sem lepas pun dah keluar...
so far so bad..
every sem menurun.,
apa la aku ni..
asyik main-main je..
be serius aemy!!

go go...
get target only for a year...

doakan aku dapat mengharungi setahun ini dengan lebih bersemangat..
huhuhu~

hari ni perangai MR cam budak2..
he call me every single hour..
just to say that he miss me..
alahai.. buat aku rasa cam nak pi sabah je.. huhu~
hope our planning will be true...
11.11.2011
doakan kebahagiaan kami...
huhuhu~ miss him damn much!!



bintang kecik ;
* nak beli tiket pon malas.. aduyai...


No comments: