Related Posts with Thumbnails

- thanks kawan -

May 7, 2010

bersama mencipta memory..

exam dah habis.. now tinggal tunggu masa nak balik umah je..
another a week je nak balik...
x sabar but terpaksa gak sabr.. hehehe
minggu2 terakhir untuk sem ni...
aktivitinya ialah mencipta memory...
hehehe
minggu ni we all nak habiskan masa bersama2
before berpisah selama 2 bulan.. hehe
(macam lama je x jumpa nnt.. haha)
semalam we all habiskan masa n duit g lepak2 kat jerteh..
kebetulan ada pasar pagi tani..
so.., beronggeng ke pasar tani dulu la...
planning x mo beli pape but...
terbeli gak.. hahaha~
sempat gak la aku sambar beg n shawl.. hehe~


after that aku n ayu g lepak kat Jerteh kopitiam..
breakfast dulu.. even dah pkul 12pm.. hahaha~

the rest pergi Zon ria..
aku malas nak pegi sebab nnt terbeli lagi..haha~

lepas lepak kopitiam...
kitorang lepak kat KFC plak.. hahaha
giler makan...
aku ngan ayu memang dh kekenyangan..
but makan jugak..hahaha~

lepak dh kenyang perut n hilang lelah...
we all pun gerak ke butik peace...
lawa btul baju2 kat sini..
but xde size n xde duit.. hahaha~
aku memang pantang kalau masuk kedai baju...
masa ni la aku rasa nak diet.. huhuhu~
so jeles tengok member2 aku beli baju cantik2.. hahaha~

settle all the things..
we all pun balik ke hostel around 4pm..
penat btol...huhuhu~
aku bantai tido samapai maghrib.. hahaha~
(teruk betul anak dara sorang ni kan)

bangun tido.. n trus g mandi...
sudah mandi je..
ayu ajak g cafe...
perut pun dh lapar balik...
agree je.. hahaha~

lengkap 1 memory for yesterday.. hehe
nnt nak mencipta memory lg.. hehe~
~love~

*pic will be update later...


* bintang kecik :
MR will ga home around 4 month...
x sabarnya...

No comments: