Related Posts with Thumbnails

- thanks kawan -

May 12, 2010

aku perlu mengerti... ya! aku tak mengerti

kadangkala..
kita x boleh terlalu mengharapkan mereka..
kerana mereka juga punyai hidup sendiri..
kegembiraan hanya seketika..
ada yang tidak dapat dikongsi bersama..
apabila tiba.., saat dan ketikanya..

kini aku sedar..
aku perlu bangkit..
dan berdiri..
berjalan mengatur perjalanan hidupku..,
tanpa sesiapa membantu..
selagi aku termampu..
dia hanyalah tempat untukku menumpang mimpi..
yang takkan menjadi nyata..
takkan menyembuh rasa..
kadangkala bahagia itu lebih bisa dari luka..
kerana.. di saat aku amat memerlukannya..
dia.. tidak akan hadir disisi
menemani diri ini..
aku yakin pasti..
aku sendiri..










walau aku sedar
hakikatnya yang nyata..
aku memerlukanmu disisi
di saat semua pergi dari sini..
kau la tempat ku meluah rasa..
walau kau bukan yang ku cinta
kau la tempat melimpah duka..
walau ku bukan cintamu..
kau la tempatku mengadu..
walau kita tidak punyai rasa..
kau tetap kuperlukan..
kerana kau adalah Sahabat
aku tak tahula sama ada kau rasa atau tidak..


i dont know if u feel it or no..
even we are juat a friend..
i love to share all the moment with u..
i want to tell all my happiness n sadness to u..
i want u to be a part of my life..
i dont want u to be my love..
but i want u to be my close friend..
if u think i am overacted..
please...
can u please ignore me..
please hurt me..
because..
the more u treat me with ur kindness..
the more i will make my heart hurt...
i always pray..
hope we will still friends until our last breath..
if i dont know u before..
maybe i can lose u..
but.., u have make me know u..
so now.. i cant lost u..
please.. i beg u..
dont me regret to make u a very best friend in my life..


Did I made a mistake???


*bintang kecik :
memori menjadikan diri semakin sendiri..

No comments: