Related Posts with Thumbnails

- thanks kawan -

March 1, 2010

~Salam Maulidulrasul~

Semalam kolej aku wat sambutan maulidulrasul

aku n the geng mesti la join kan..

kalau tak xdenye sanggup nak bersengakang mata wat sepanduk.. huhu

Gambar masa berarak aku xsempat nak snap

Lagipun, aku x bawa camera dslr handfon..

So aku sempat layan pic masa dengar ceramah je.. huhu..


masa ni orag lain selawat aku duk termenung.. haha

Korang memang akan Nampak baju purple je merata masa ni

sebab they all kan majority kat kolej ni..

Nursing course dah macam main course plak kat sini.. huhu

So diorang je la yang aku Nampak kat mana-mana pon.. huhu





And separuh lagi kitorang snap masa tunggu makanan.. huhu

Mana2 pon tetap boleh bergambar.. huhu...

Nak amik makanan free pon susah kan..

Sabo je la..

Dah la panas.. Malaysia makin panas kan.. huh! So hot!

~cool beb~

*bintang kecik :

lipas kacau aku tido malam td.. Damn!

2 comments:

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

nampaknya kalau aku sakit nanti tak susah nak cari nurse

aemy said...

brutal solo : xpe.., kol je..
nnt aku hantar sorang.. haha