Related Posts with Thumbnails

- thanks kawan -

March 2, 2010

kenapa la susah sangat nak dapat line sekarang...

Korang pernah derma dara darah tak?
Dermalah darah daripada anda menderma kepada nyamuk2 tetiap malam tu..
Aku pernah derma 3x jer..
Last year aku nak derma tapi tekanan darah tinggi.. huhu
Cuak gak aku...
But skunk ni dah okay..
That why la aku kena diet...
Chaiyok2.. hehe
Hari ni ada kempem menderma darah kat kolej aku...
Mula2 aku ingat nak join..
Tapi lepas tgok ramai giler yang duk berpusu2 menyemak nak menderma..
Aku pon cancel la..
Aku teman member aku je.. (boleh plak..haha)
Lagi pun, aku ada exam hari ni.., so aku decide tahun2 depan la aku derma..
Tapi.., Btol ke orang kata kalau kita derma darah berat kita naik?
Mungkin sebab tu berat aku tak turun2 kot.. alasan muahaha...


yang tudung coklat tu mbr aku yang derma darah.. aku menyibuk je.. haha


Projek petangnya plak?
Xde aktiviti sangat sebab kitorang ada exam paper BWFF 3033.
Semalam adam bagi tembikai..,
Hari ni baru nak merasa... SEDAP... MAnis...hehe.. tHANKS..
Korang layan je la gambar ni yek.. buah dah habis..


Malamnya adam bagi ayam goreng plak..
Aduh..., rosak diet aku.. tidakkkkkkkk...
Masa ni la nko nak murah hati.. huhu..
Pe pon THANKS FRIEND...


*bintang kecik :

nak upload pic pon makan berejam.. tension btol!

No comments: