Related Posts with Thumbnails

- thanks kawan -

February 14, 2010

Reunion ex-SMTK (spm 2004)

13022010 (Saturday)

mencipta memori menggamit sejarah...
semalam we all berjumpa gak setelah 6 tahun berpisah.. huhu
among of them adala yang aku xbrape nak ingat..hehe
event start kol 2pm but...
aku sampai pkl 3.30pm..hehe
sorry.., umah jauh.. boleh tak aku wat alasan ni... :)
aku naik sekereta ngan eyta n faridha..
thanks eyta.. coz pick me here.. hehe
then smpai skudai bella,icah,wani and lea follow up..

before ke danga..
we all singgah skudai parade dulu..
pas2 ade la maskot cina bg angpaw..
we all pon beratur la macam budak-budak sebab nakkan angpow tu..,
skali aku buka rupa-rupanya...
nombor ekor da...
ish3.. memang klaka giler..
hahahampeh punya cina....

aku x amik banyak pic semalam coz
aku xde camera DSLR..
so aku malu la nak kuarkan hp sony satio buruk aku ni...
haha...aku dapat snap 2 3 pic je sbb banyak sangat bergosip.. hehe





ni je pic yg aku dpt snap.. huhu
yang lain aku tunggu member-member aku upload kat fb je..
haha..
~sweet~

*bintang kecik:
best jumpa korunk..
nnt kita jumpa lagi yek

No comments: