Related Posts with Thumbnails

- thanks kawan -

February 8, 2010

JPAM project


entry ni patutnye aku wat semalam..,
tapi disebabkan beruk yang memang dah nazak giler..
so terpaksa la aku postponed..huh!..

oklah.. malas nak melayan perasaan yang geram ni..,
straight to the point..
as usual, setiap ahad ada latihan JPA..,
ni la satu²nya subjek yang aku malas nak layan oke!..,
tapi dengan separuh hati... bak kata anang...
aku pun merajinkan diri..,
aku pegi dengan tiha je sebab..,
che no n amiey tak sihat..
so, let alone diorang berehat kat bilik..

aku sempoi je pakai selipar dengan alasan aku malas nak kawad..,
haha.. baikkan aku..
tapi plan aku tak menjadi sebab minggu ni memang takde kawad.ceh!!
minggu ni silibus tentang ambulans..
best² sebab tak payah kawad..hehe
tapi penyelaras aku yang agak tettt....
tetap nak kondem kitorang.. hampeh la ko.huh!

tapi akutak amik port sangat sebab aku enjoy minggu ni..
kitorang buat simulasi dengan ambulans..
syok².. memang semuanya enjoy (read:jakun)
bila dapat naik ambulans..haha..
tapi kerja satu ape pun tak perfect..haha..

apa pun memang enjoy la latihan hari ni sebab yang mengajar pun
sempoi dan sporting (read:handsome)

overall layan je pict kitorang..ok!





~precious memory~

*bintang kecik:
sabo je la aku ngan celcom ni..
sabo aemy sabo...lg 2 hari nak balik.. yahooo~

No comments: