Related Posts with Thumbnails

- thanks kawan -

February 20, 2010

Dugaan? Musibah?

cuti dah habis..
so sekarang im in college...
cuti ni memang wat aku bengang giler
3 masalah in one holiday..

1st, no celcom aku dah xle guna..
so sad..! sayang giler no 2..
nak g HQ kat tganu next week..
tp hp 2 plak tertinggal..

2nd, padahnya bermurah hati..
laptop aku wat hal..
sedih la sesangat sebab langsung xle nak connect to internet..
aku dah install 2 3 4 5 kali..
tapi still didnt work..

3nd, aku igt kalau guna modem lain maybe my internet will working..
but poor me..,
totap x leh nak connect..

2 jugak la penyebabnya aku xle nak bloging sgt skrg ni..
apatah lagi nak ber'ym' dan berbalas komen d facebook
apatah lagi blogwalking..
mengharap belas member2 je..
aktiviti wajib sekarang ialah main game sampai muntah.. huhu
aku sedih sangat2...
huwawawa...


*bintang kecik:
duk dian2 mengenang nasib sekarang.. huhu

4 comments:

green apple said...

laptop kalau buat hal sori okkk...takde kompromi!

aemyLina™ said...

haha.. tgah sabo menahan kesabaran neh.. hehe

laila said...

boring kan cuti suka sgt habess

aemyLina™ said...

huhu.. agak bowink la.. sbb byak benda jadi