Related Posts with Thumbnails

- thanks kawan -

January 12, 2010

Anugerah Juara Lagu 24_2010



AJL dh lpas 2 hari bru nak update blog.. hape2 ntah..
bz sket minggu ni..
klas dh start..
kedai pon dh buka..
so cam buat2 bz la.. hahaha..

hari ahad sblm AJL start we ol (aku n roomate)
dah standby awal2 depan tv (kt cafe)
cam x caya je kan..
lpas maghrib trus ciap2 trun..

wlaupon bising kat c2..
tp enjoy la sbb tv besar..
tv kat blok kecik n tmpat dia x best..haha

disebabkan bising..
adalah part2 bila FBI n si ally a.k.a ali n cheryl aku xdgr,..
tetiba je diorg ketawa... cam blur x aku...?haha



aizat dapat 2 anugerah..
wah congrats to u..
memang aku suka gile ngat lagu2 dia..,
wlaupon mbr2 aku ckap lagu juara 2(pergi) slow n mengantukk
tapi lirik dia bermakna sangat bg aku..




one of my fav artis yg mmg aku tunggu sangat2 dia perform...
mestila faizal tahir a.k.a FT..
aku salute r dia sanggup amik pain killer semata2 xnak hampakan peminat dia a.k.a aku..
tapi xde la plak aku cakap sheila nyanyi x best..
sebab aku rasa dia berjaya bawa lagu 2 dgn baik..(fuh! ayat)
x sia2 la aku tunggu AJL 2 smpai ending coz dpt tgok FT perform..,
dpt la 3rd place..
ok la bagi aku 2..,

masa 1st yuna nyanyi..
roomate aku dh ajuk ngan lagu wawa bulan... haha
memang mantap r suara dia..,
x sia2 la.. coz dpt 2nd place..



tp aku paling enjoy tgok aizat perform lagu kau dan aku..
haha.. klau la aku leh join jd dak skola 2.. hik3
lagu pergi lak klau hayati memang blh nangis..(ke aku je yg feel lebih?)


~apa2 je la~

*bintang kecik :
nak siap g klas.. tp separuh hati je ni..
nak g ke x erk..

No comments: