Related Posts with Thumbnails

- thanks kawan -

January 25, 2010

aku curang??

sejak dua menjak ni..
aku memang dah kehilangan idea nak update
story banyak..
tapi aku xtau nak tulis pe..,
dua tiga kali gak aku terbantut nak update..

slalunye kalau aku buka laptop..
blog la page pertama yang aku check..
tp sekarang ni,
aku mesti buka facebook dulu..



wah.. fb telah menyebabkan aku curang kepada dunia blog..
aku lebih banyak blogwalking sekarang..
aduh! apa aku nak story hari ni ek?



life aku pon cam biasa je..
cuma skrg ni bz sket dengan reunion ngan dak² skol aku
this week plak ada member aku nak kawen..
wah.. makin ramai la mbr² aku yang tukar status,..
aku? hahaha.. x pasti lagi la.. haha

minggu ni pon macam² gak benda yang jadi...
so secara tak langsung gak telah mempengaruhi emosi aku..
idea² yang bernas dah terkubur bersama memori yang aku dah format minggu lepas..
haha... apa da..


cinta baru ku? oh tidakkk...


aku memang dah xde idea dah ni..
so aku amik keputusan untuk merapu je hari ni..
so.., kesimpulannye memang aku xtau nak post ape...
padan muka korang sebab terpaksa baca post aku yang mengarut hari ni...
~wasalam~



*bintang kecik :
bile la aku nak start diet ek.. haha


No comments: