Related Posts with Thumbnails

- thanks kawan -

November 10, 2010

[time to show off]



wah... hari ni memang happy sangat
sebab one of the scariest thing in my life dah berlalu.,.

hari ni aku ada test JPJ kereta..
hari ni aku dengan semaro a.k.a mardhiah je yang amik test
lain lain maybe lepas raya haji kot..

hari ni aku memang nervous sangat..
aku tak pernah rasa cuak macam ni..
even masa nak amik exam or result pon aku leh selamba je..
tapi hari ni first time aku rasa berdebar sangat-sangat..
tambahan plak we all bertolak lewat dari kolej..
so terpaksa la member aku speed sket..
masa ni memang semua senyap je..
macam-macam hal masa ni aku fikir...
Alhamdulillah... we all sempat sampai on-time..
taklimat start 8.30 and we all sampai about 9..
sempat la dengar taklimat about 5 minute... hahaha

macam-macam doa aku baca before test..
masa taklimat plak kitorang lepak dalam bilik yang sejuk macam dalam freezer... huhu
menambahkan kesejukan tangan aku samapai tahap menggigil..
pagi tu sejuk lain macam je..
nasib baik la tak hujan.. kalau hujan masalah la aku nak lulus... huhuhu
turn aku no 3 and member aku [semaro a.k.a mardhiah] no 2...
nasib baik we all tak kena 1st..
kalau tak lagi la berdebar...
before test tu aku call mama n abah dulu..
mintak semangat.. semangat memang aku takut sangat...
cam tak yakin pun ada gak..

time test ni aku paling ngeri bab bukit...
memang aku problem sket kalau dengan bukit ni..
masa get ready tu memang macam-macam la yang aku baca...
tapi bila aku tengok semaro pass.., keyakinan aku datang..
masa ni memang aku confident boleh buat la...
sampai hangit tayar aku kejekan.. hahaha
and Alhamdulillah... aku PASS...



time parking xde problem sangat bagi aku...
cuma masa 3 penjuru kaki aku tiba-tiba menggigil...
tapi Alhamdulillah semuanya okay...

time test jalanraya pun x banyak problem...
masa ni memang fikir nak lulus je..
so cam berhati-hati gak la sebab takut la kalau-kalau overconfident fail plak nanti.. huhuhu
akhirnya aku pass.... 17/20.. huhuhu...

after that... i call my mum and show off sket..

along dapat 17.. terer sket dari mama.. hahahaa


after that we all pon enjoy... [dah jadi cam rutin lak.]
going to Kuala Terengganu to the venomose animal exibihition [pameran haiwan berbisa]..
aku story next post la ek...
ngantuk da... nite all~




*bintang kecik
THANKS to all teacher esspecially Kak Imah n cikgu Azam...
and thanks to all supporter dan x lupa pada pengkritik... huhuhu

No comments: