Related Posts with Thumbnails

- thanks kawan -

June 10, 2010

Kempen Kami Blogger Picisan menentang kekejaman israel


lately kita slalu dengar macam2 cerita tentang kekejaman tentera zionis ni kan..
diorang ni meman zalim tahap dewa la..
kalau nak di bandingkan sifat diorang ni dengan binatang buas pun..
aku rasa diorang ni lagi kejam..

As a blogger, aku rasa terpanggil untuk menyokong kempen ni..
walaupun aku xdelah aktif sangat berblogging.. hehe~

kempen ni aku dapat from random blog actually..,
and aku copy from blogger farid..

aku mungkin tak berdaya nak bantu dari segi kekuatan or something else..
so aku rasa, dengan cara ni sekurang2nya tunjukkan sokongan aku..

so, kalau korang rasa nak join this kempen..
korang leh la copy pic from this blog and buat la some entry about this kempen..
for detail klik je kat pic or click here..


No comments: