Related Posts with Thumbnails

- thanks kawan -

June 2, 2010

my lovely yari..




hai u all.. (macam ade je yg baca..huhuhu)...
lately aku cam x semangat nak update..
(padahal memang malas..hehe)
yela... boring kan tgok past2 entry without pics..
aku pun dah macam malas je nak story coz takde pic...
story pun jadi kurang best.. huhuhu~

actually hp aku rosak..
so now aku juz guna hp cikai je..(untung ade..)
nak transfer gambar amatla susah..
camera plak usb rosak.huhu~
amatla malang nasib aku kan..
plan nak repair awal bulan ni..
but tetiba je duit dah kontang,..(tetiba ker..)
blanje aku beli hp baru boleh?
aku tak nak yang mahal2
hp sony ericsson yari jerk..
hehe..

spesifikasi hp yari ni xde la hebat mana..,
but aku suka the colour yang red n white je..
hitam punya aku x minat sangat...
takde la sehebat i-phone and the other phone yang canggih2 tu..
one more maybe design hp ni yang comel je.. cam aku kot.. hahaha.. (perasan amalan mulia ok..)
memang kalau MR ajak aku survey phone..
aku dah set nak 'paw' dia dak yari ni.. hehehe~
(bertuah kalau dapat...dapat bebel ade r..)

apsal aku minat sony ek?
MR pun dh bising aku guna sony jek..
(ala.. sbb dia x expert kalau guna sony).. haha
tapi aku memang suka barang digital brand sony ni..
aku tak tahula kenapa..

aku suka camera, lappy, phone and kalau boleh semua electrical aku nak brand SONY..
nanti aku kawen korang bagi TV, Radio, Dvd jenama sony eh..
jangan lupa set home theatre sekali..
kita kasi gegar.... hahaha..

apa la yang aku merepek kan..
sebelum aku stop merapu...
dipersilakan miss Yari untuk berposing di 'blog aku'



pandangan hadapan


pandangan belakang n sisi

cutekan miss yari ni...
so u all jgn lupa belikan untuk i ye.. hehe~

(u all kenal2 la dengan miss yari ni ye..
kalau u all ade duit lebih tolong la hadiahkan yari ni untuk aku.. hehe~)

ok.. c u later.. huhuhu
~tata~



bintang kecik :
otak aku sekarang kurang berfungsi ler,,,
bengap dah ke? huhuhu~ jauhkan la...


No comments: