Related Posts with Thumbnails

- thanks kawan -

May 29, 2010

-aku pon tak tau nak letak tajuk apa-

*entry tiada tujuan..
entry ini ditulis tanpa fokus, so cerita bercampur aduk la sket.. hehehe



until now dah 17 hari aku kat umah...
but aku feeling macam dah lama je lepak umah..
tapi aku suka..
banyak lagi benda yang aku lom buat..,
everytime aku balik je mesti ada je perabot umah yang beralih..
ye la.., nak tunggu others yang kat umah ni..
x bergerakla perabot tu kecuali kalau my mum rajin..
yang lain semuanya pemalas.. huhuhu
(kutuk siblings sendiri nampak.. hahahah)

kalau setakat my mum sorang nak adjust umah ni..,
memang pengsan la dia..
so setakat aku kat umah ni..,
aku pun mulalah pikir nak add sana..
adjust sini.. huhu~
setiap kali nak adjust sumthings duit pon melayang.. huhuhu~
tapi aku tak kisah sebab untuk family aku juga kan..
so consider like balas jasa parents aku la.. hehe
(walaupun jasa mereka takkan terbalas)
kelmarin je aku dah samabar wardrobe and kitchen stand..
haha.. melayang lagi duitku..
tapi aku rasa happy sangat sebab aku dapat beli apa yang aku nak...
then, semalam aku pergi cuci gambar with my lil sis..
sambil cuci gambar aku pon usha la frame kat situ..
plan nak beli 3 frame besar..
1 for my parents, 1 for me n sis, and 1 for my brothers..
(couple pic lor..)
but that time aku dah rambang mata
([plus] hasutan my sis...)
aku pun sambar 6 frame semalam.. hahaha

semalam hujan sangat lebat disini. eh. tetiba je..
aku plak rasa cam dah lama x nampak air..
aku wat modal basuh akuarium [plus] mandi hujan..hahaha
(gile kalahkan budak aku)
akhirnya.., aku telah meretakkan akuarium tersebut... huhuhu~
cian my fish kena duduk dalam akuarium kecik...
nasib baik ada akuarium spare.. huhuhu~

esok aku nak balik kampung....yippie!!!!
(cam la jauh sgt kg aku)
mak long aku wat kenduri.. (org johor paling yasinan)..

kebetulan plak member skolah aku dulu kawen...
so sekali arung la kan..
Dah kawen dah korang yekkk..
bila la turn aku plak kan...
hahaha...
(menjeling je my mun kalau dia dengar ni)

lately ni aku dah jarang update..
aku pon tak tahu kenapa..
mungkin sebab aku anyak berangan..
and faktor lain ialah fb..(salahkan fb..hahaha)
aku sekarang ni jadi silent reader je..
baru hari ni aku start komen blog yang aku selalu baca..
(blog aku pon dh ntahapeapentah jadinya.. uhuhuhu~)

kalau dulu ada someone yang selalu baca blog aku and bagi support kat aku..,
(even dia x pernah komen.. dia bg straight comment je)
but now aku tak pasti la..
aku cam over gak wat punishment camtu but...
miss him actually...
rindu nak berborak and merapu-meraban ngan ko beb!..
but
its ok.. life must go on..

about HIM a.k.a MR..
my MR tengah demam skrg ni..
mungkin dia penat sangat kerja..
yela.. kerja 7 hari seminggu..
xde cuti.. memang la penat..
aku kesian juga kat dia, but dia dah giler kerja kan..
apa aku boleh buat..,
tapi time aku bgtau nak datang..
boleh plak dia feeling2 malas nak keje.. eh!
bagusla tu bang.. kerja la rajin2..
kumpul duit banyak2..
nanti kita kawen ye... hahaha~
bagus juga MR bz.. xde la dia terfikir nak menggatalkan.. hahah~



bintang kecik :
semoga MR cepat sembuh.. cian dia keje dlm keadaan sakit..
hurm.. so stubborn!

bintang kecik-kecik :
beb! aku x kenal ko. but sometimes aku rasa we know each other..
susahnya nak fhm ko.

No comments: