Related Posts with Thumbnails

- thanks kawan -

July 12, 2010

World Cup 2010

the winner is....


SPAIN a.k.a SEPANYOL

and SOTONG...
- the goal moment -

hahaha.. (gelak guling2)...
memang x sangka beb spain boleh score last minit..
aku memang dah doa n jampi2...
'biarlah xde penalti..'
aku dah penat + ngantuk nak menunggu.. haha
aku yang x penah amik tahu pasal WC..,
tetiba je lepak tengok final...
ape kes?.. hehe

actually aku teman member aku yang memang minat habis ngan WC ni..
penyokong Spain ok.. haha


member aku ajak teman coz dia nak lepak tengok screen besar kat cafe..
kompem xde gurl yang lepak cafe pukul 2 a.m nak tengok WC kan..
aku layankan aje coz sian lak kat dia..
kolej aku wat screen besar for student yang nak tengok WC..,
so that they all tak payah nak kuar pepagi buta semata-mata nak tengok WC..

kitorang lepak cafe kul 2.30a.m..,
masa tu game dah start and dah ramai student yang datang..
cam yang kitorang agak la kan...
NO GURL..


kitorang berdua je gurl kat situ.. haha
seb baik la ada member aku sorang lagi jual makanan..
so leh cover sket la kan.. hahaha~

aku target game habis pukul 4.30 a.m
but tengok dari permainan cam ada penalti je...
aku memang dah ngantuk giler + bosan.. hahaha


tapi x sangka.. 5 minute before game tamat..
Spain boleh score...
wah.. happy giler sebab x payah tunggu penalti.. hahaha
giler kejam kan aku...
so.., sekarang aku kena decide group mana aku nak sokong for next 4 years.. haha
apa pun enjoy gak la tengok gelagat member2 masa tu.. haha

sekarang aku dah ngantuk...
so.. apa lagi..
~gud nite~



*bintang kecik :
kompem MR pun x excited macam aku... hahaha~



No comments: