Related Posts with Thumbnails

- thanks kawan -

July 3, 2010

Diet oh diet

DIET

one of the things yang paling susah aku nak buat..
aduhai.. niat hati memang nak diet but aku ni kureng disiplin la..

hari ni aku jumpa satu blog yang memang sangat2 berguna..
sesuai juga untuk student2 yang susah nak ikut jadual diet..
actually aku jumpa page ni kat fb

kali ni x boleh main2 dah..
aku kena buat jugak coz MR nak balik lagi 2 bulan 5 hari..
huhuhu~ dah tak lama tu..
aku nak cuba tunjuk perubahan aku pada dia..
so.. i will start my diet NOW!..
doakan aku berjaya okay...
kalau korang nak tau details tentang diet ni..
jom join aku belek blog cikgu diet ni... [click here]
kat sini aku sertakan bukti hasil yang diperolehi oleh dzulfikri
memang teruja la aku... huhu

before
after

one blog for my spirit... [check it out]
hope aku leh berjaya gak...
~chaiyokkkk~


*bintang kecik :
bukan susah nak susah..
and bukan senang nak senang okay...

No comments: