Related Posts with Thumbnails

- thanks kawan -

June 3, 2010

cili itu pedas okay!!


aku baru pas berbual mesra+gaduh bersama MR (cheawahhhh...)
then aku kuar bilik je tengok adik aku tengah tercongok depan tv...
dah takde keje agaknya budak ni..
selalu time2 gini dah tido..
aku pun lepak jap ngan dia..
join skali tengok tv..

drama bertajuk 'Maisara'..
hurmmm.. seb bek bukan nama aku.. haha(tak pasal2 je)
part yang aku tengok tu bila si Maisara ni cemburu kat hubby dia..
then konon2 pergi siasat la pasal husband dia..
but dia tak siasat betul2 then terus tuduh hubby dia yang bukan2..
datang la member si husband ni tadi nak leraikan they all..
pastu si member ni pun cakap..
"selama aku kenal dia.., dia tak pernah buat hal.., selalunya kalau korang bergaduh mesti kau yang mulakan dulu"
that time tu aku rasa cam.. eh mamat ni.. perli aku ke..
hahahaha.. memang terasa sangat pedasnya beb!..
sebab setiap kali aku gaduh ngan MR..,
akula yang cari pasal
if kalau dia mulakan pun.., sure2 memang aku yang salah... haha
untungkan MR dapat gf cam aku? kan...kan...

~saya budak baik~

but sometime aku geram gak ngan mamat sorang ni..
dia punya baik tu kadang2 sampai orang pijak kepala dia plak..
memang la tak salah nak tolong orang.,
esspecially, adik-beradik sendiri..
but kadang2 melampau la kalau sampai orang lain yang berhutang but orang lain yang bayar..
hutang kalau seratus dua xpe beb..
ni dah sampai berpuluh2 ribu..
bila masanya MR aku nak kumpul duit kawen kan....eh!!


-aku malas la nak reveal cite sebenar-

aku tak kisah langsung kalau parents dia yang mintak tolong..
sebab tu dah kewjipan dia sebagai lelaki sulung kan..


team work MR

aku bukannya nak porak-perandakan family MR..
logik la kan.. dah ko yang berhutang..
pandai la nak membayar..
mentang2 dia adik ko.. ko wat dia cam xde perasaan plak
dahla mamat tu keje bagai nak rak..


aku memang bengang gile..
aku bebel ngan MR pun bukan dia nak dengar..
sebab dia kata dia malas nak pk..
see.. mudah kan cara dia?
mana la aku tak geram!!




bintang kecik :
semoga segala dugaan ini akan membuahkan kebahagiaan
dalam hidup kami.. amin..

No comments: