Related Posts with Thumbnails

- thanks kawan -

May 29, 2010

road to Batu Pahat

hari ni my family n i balik kampung!!. yeahaaaa..
(cam setahun x balik..hahaha)
actually mak long aku wat yasin..
(cam kenduri doa selamat la)
sebab dia nak g umrah next month..

kebetulan plak member aku, dak Paji (FAZILAH) kawen hari ni..,
so aku pergi la majlis dia sekali..
first aku sampai orang tak ramai lagi..
theme for the wedding is black n white..
at first tu aku cam "what balck?"
dah la malaysia ni panas...
pastu tengah hari panas ni ko nak pakai black??
aiseh... cian lak aku tengok. huhuhu
but the bride xde la rasa panas coz dia pakai lining putih and satin hitam.. huhuh
so beautiful!
memang lain la muka ko paji...
masa persalinan jawa n jepun lagi terpukau aku..
tapi aku tengok pic je la sebab dia pakai persalinan tu pas nikah..
dia nikah around 8 am..
aku lak sampai kol 2pm.. hehe..

ramai gak la member2 lama yang aku jumpa..
esspecially yang gurl la..
sebab kalau aku jumpa boys pon bukan aku kenal dh diorang semua tu.. hahaha..

before balik JB we all singgah Ayer Hitam jap..
memang dah niat nak beli tilam and tikar..
so.. melayang lagi la duitnye..
nasib baik in target.. so ada balance la kan.. hehehe~
Plan nak keje kat senai..,
but malas la.. hahah~
duk umah membesarkan body lagi bagus... hahaha
(apala.. ketawa je keje aku)

and now im home!!
sok nak g kota tinggi lak..
da eyta (ROSZITA AMSAH) lak kawen..
but tak comfirm lagi..
huhuhu~
wana.. cepatla comfirm....



bintang kecik :
life aku cam pendek je hari ni.. cepat je dah malam.. huhuhu~
memory is more like dreams...sweet dreams..

2 comments:

lel said...

berjalan je ko kan
huhu

aemy said...

aktiviti wajib kat umah tu.. hahah~