Related Posts with Thumbnails

- thanks kawan -

May 2, 2010

Adamay oh Adamaya


memang skrg ni tgah demam citer AdaMaya kan..,
memang frust la kalau miss citer ni.. huhuhu~


sein yang macho giler..,
memang sejak cerita ni start..
populariti dia melonjak.. wah3....
tapi memang watak romantik ler..
walau nampak cam x expert... but enjoy la..
bestnye kalau my MR cam ni kan... hahaha~
mimpi ler... setahun sekali je MR nak jadi cmni..
biler? jeng3x.. hahahaha~


lisa plak memang cantik n x jemu mata memandang...
lakonan dia sama je..
but aku tetap suka ngan dia.. hik3~
1st reason nak tengok adamaya pon sebab ada my fav actress la..
luv lisa.. muahhxxx.. errrkkk~ hehehe...
fanpage lisa pon boleh tahan...
cecah dalam 230k ++..,


mia sara lak yang cute~
wah memang bertambah2 la peminat citer ni...
budak ni memang cute la..
pandai lak tu posing..
x sampai seminggu fanpage dah cecah hampir 12k..
(total sehingga entry ni di taip ler)
memang meletop la beb~..

but.., bagi student malang cam aku..
yang duk kat hostel ni la yang x dapat tengok.. huhu
well, skunk ni dah jumpa 1 website yang tayang citer ni..
wah... happy sangat.. hik3~
ye la.. setakat nak tunggu program kat tv..
startin 6.30 till 7pm..
memang awal2x lagi aku kena hambat dengan mak cik cafe tu
ye la.., dah nak maghrib duk melanguk kat cafe lagi...
nak g tgok tv kat blok cam x best lak nak feeling rmai2..haahaha

tadi tengah duk tilik2 promo citer ni kat youtube..
aku terjumpa lak 1 website yang memang tayang citer ni..
wah3.. so sweet... i love it!
thanks to dramamelayu.com

hari ni aku straight tengok citer ni dari 1st episode till now dah episode 10..
but tetiba internet slow.. huh!
mencik ok!
dengki la celcom ni tau.. huhuhu~
tapi aku tetap bersabar (even dh byak maki hamun)
setia tunggu gak epi 10 ni.. huhuhu~
luv karekter Adam..
caring, romantik.. wah~~

x pasal2 aku gaduh ngan MR td pasal ni.. hak3~
bila feeling dah ke langit..
cari pasal je point aku.. hahaha~
tapi cam biasa la...
MR xkan layannyer kalau aku wat2 hal camni..
dia wat dunno jer..
sabo je la kan...
tapi biasala aku.. x pernah nak serik.. hahaha~
Jom layan adamaya..
pasni kita teruskan dengan Hotelmania..,
pastu asmaradana.. hahaha~

opss!! exam x habis lagi ni..
Aemy!!! jangan nak enjoy sangattttttt~
~lalalala~



* bintang kecik : roda kehidupan berputar dan kini berada diatas.. lalala~
happy nyer... lambatnyer nak tgu bulan 9.. hik3~


No comments: