Related Posts with Thumbnails

- thanks kawan -

April 16, 2010

~trouble in the middle of journey~


kebebasan sementara...
sebabnya?? exam is around the corner...
ahad ni dah stat paper ekonomotrik..
killer paper neh.. sape2 yang amik ekonomi mesti tau.. huhu

dalam subjek ni banyak la cacing2 yang nak kena hafal..
kalau la setiap formula ada gambar cmni...

mesti aku leh hafal sume formula tu.. hahaha
hari ni sepaptutnya study hard...
but aku study sempoi je..
biasa la aku kan student yang malas.. hehe

semalam aku beronggeng sambil menyetelkan keje kat terengganu..
mmg rush la wat keje coz malamnya ada wat smbhyg hajat lak..
biasa la musim2 nak exam ni kan..hehe

today story?
hurm... xtau nak komen pape la sebab..
sem ni memang sem member tikam member kot..
jangan aku kena tikam sudah...
aku jadi hantu kacau hidup ko karang.. hahaa
(takut la sgt kan... )
susah nak bina friendship but sesenang je diorang ni nak main tikam2 kan..
kalau aku tembak sorang2 guna m16 bru tau...
(apala yg aku mengarut neh)

neway aku ngah blur ni..
biasala... best student cam aku kalau study x pernah x blur... hahaha
(lempang diri sendiri...)
pening dah aku duk tengok formula2
nak hafal lagi..
ni la bab paling x suka..
MENGHAFAl... huhuhu...

lamabatnye nak cuti...
~lalalala~

No comments: