Related Posts with Thumbnails

- thanks kawan -

April 27, 2010

mimpi-mimpi indah..


this week till next week is exam week...
wah.,.. dalam sedar x sedar dah habis 4 paper..
yahoo!!
x sabarnya nak cuti...
nak meronggeng2 dengan mbr2...
how sweettt kan..
rindu nak balik umah n main2 dengan my cats...
oh! lambatnya... huhuhu~

aku baru balik dinner with my bestie..
i love all moment with my bestie...
memang xde kesedaran nak exam kan...haha
dalam otak ni pk nk enjoy je.....

masa nak update blog...
aku google pic...
then i found this...

(klik untuk tumbesaran yang sihat)
motif katun ni?
aku pon xtau... hik3~
layan je..

khamis ni aku ada exam banking management..,(wish me luck)
but aku xleh nak study langsung...
oh!. please someone help me...

kalau x study.., ada chance aku nak jawab?? hahaha
oh fairy godmother....
i need ur help now...
blink blink~~~(sebabnya blink???)

perlukah aku bela toyol sekarang?
senang nanti dia intip jawapan then bagitau aku?
hahaha...

WAKE UP!!!!

i need to study...
ok.. im studying now...

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ZZzzzzzZZzzzZZZzz...
~(",)~


* bintang kecik :
x sabarnyer nak tgu MR balik...
please sayang... balik la cepat...


No comments: