Related Posts with Thumbnails

- thanks kawan -

January 18, 2010

boleh jadi secretary tak?

hari ni memang penat sangat...
bukan penat ke kelas..
sebab kelas banyak batal.. yela..
bila dah jadual terabur...
kelas pun jadi kucar kacir...


tapi penat menaip..
ni pun menaip lagi...huhu
susah btol kalau dah start kumen mengomen kat facebook kan..
start dari balik kelas sampai maghrib duk lepak mengomen depan pc..
aduh.... padahal memebr sebelah n sekolej je..
over tau korang ni...
malas dah nak taip...
through the pic about topic we are discuss... hehe

starting yang ni


first poss 4 today


dah x larat da...


sesi serang balas


yang ni aku kena cabar.. so aku publish la pic MR aku...


sebenarnya we all fight bout status.. last post for today.



dah sah² dari awal lagi aku letak IN A RELATIONSHIP...
diorang nak pertikaikan kenapa aku sorok status..
huhu.. sepak nak??
x pasal² aku kena publish gambar aku ngan MR...
2 couple vs aku.. huhu..
pejal n tiha...yim n lyla... (kan aku dah jual nama korang)
n aku sorang²..sebab?
MR xde fb.. huh! siap sruh aku link relationship aku ngan MR..,
aku nak link saper? so the tettt... la korang..
penat betul la perang fb ni rupanya..
sabar je la..
x pasal² jadi wartawan TERJAH td.. hahaha


*bintang kecik :
MR.., please dont do anything that will make me hurt..
love u strong..

No comments: