Related Posts with Thumbnails

- thanks kawan -

January 28, 2010

p.s i love you



aku baru lepas layan citer P/S : I LOVE YOU..
starting cite ni buat aku cam
" cam x best je cite ni "
tapi aku layan gak sebab aku boring...
masuk part yang gerry mati...
aku cam
"eh, intresting lak.."
so, aku pun layan la sampai ending..
memang best la citer ni pada aku...
1st english story yang boleh wat aku nangis ok!..
sebelum ni aku tengok hindustan je aku nangis.. hakahaha...

cite ni diadaptasikan dari novel kalau tak silap aku..
aku rasa kalau baca novel lagi intresting kan...
biasala.. kalau dah tengok cite macam ni feeling aku lain macam je..
mula la aku nak berangan ala² princess kat dalam fairytales tu..
mula la aku hantar msg yang bukan² kat MR..
lastly, MR yang terpinga² layan kan perangai aku ni...
hahaha... so sweet of you dear.
camne la aku nak cont. my life without him...
cam dalam cite p/s i love u 2..
i cant imagine that..

dah² jangan nak berangan..
esok nak kuar hang out with my girlfriends..
gaji a.k.a loans dah masuk la katakan..

PIZZA or Chicken Rice Shop??
any suggestion?

~yeaahaaa~


* oh pliss pliss pliss...
kamu jangan nakal.. hik3..
promise!!

No comments: