Related Posts with Thumbnails

- thanks kawan -

January 1, 2010

1st dinner in 2010

wah...cam aku g dinner kat hotel jek..
aku ni layak dinner kat warung jek..haha

hari ni me n my roomate g makan luar..
ye la cafe pon macam nak x nak je kan jual..
so.. adam, classmate kitaorg ajak makan kat luar..
cepat jek kitorang bersiap..

aktiviti hujung minggu ler..
dah lama kitorg x kuar sama..
skali hang out same2..
mau kecoh ngan suara kitorg je..

2nd time la aku makan kat kedai ni..
adam panggil kedai ni kedai kak sal..
aku pgil kedai MDS je..
sebab kedai 2 kat bangunan MDS..

layan je la gambar² ni..


tekun je che no ngadap menu 2



ini adalah wajib disetiap sesi


gambar tuan rumah ni lagila wajib kan..



serius je muka che no..adam lak sengih sampai telinga



adam & amiey


gambar makanan?
x sempat nak snap sebab lapo..
hik3.. seharian x makan..
harus la lapo kan..
~smile~


bintang kecik:
rosak diet ku hari ni..
opss...diet ker? haha..

2 comments:

cik EPAL said...

memang nampak lapoo :D

aemyLina™ said...

24hrs mmg lapo je budak2 ni..