Related Posts with Thumbnails

- thanks kawan -

December 31, 2009

:: ada cerita..tentang aku dan dia ::

hari ni last day in 2009..
how sweet aku still dapat mencapai hari ini..
cam biasa la kalu dah last² day ni mengimbau kenangan ler kerjanya
esok.. sempena tahun baru..
genap la 4 bulan aku menconteng luahan dan apa² je yang terlintas di blog ni..
walau pun baru 4 bulan,
macam² yang aku dapat from diz..
aku dapat kawan..
erti persahabatan...
aku suka blogwalking...
n 1 more...
maybe pasni.. no more me...
why? ntah la..
maybe nak lebih bebas untuk luahan...
x semestinya tahun berubah aku kena berubah..
its based on mood kot..
apa la yang aku merepek ni.. huhu..

selama aku jalankan kerja blogwalking ni..
aku makin kenal erti hidup..
macam² kerenah.. yang suka..duka...
silent reader dah jadi trademark aku...
tapi bila dah hari² baca..
gatal plak tangan nak komen...
then...nothing 2 explain la kan..
ni azam ker?
ntah la..,
azam 2 ada.. n biarla aku simpan sebagai peransang diri
bermula tahun baru ni juga la aku akan berjauhan dengan bff ku..
cinta jarak jauh...
dah memang takdir...n aku harap jodoh itu berkekalan
walau berjauhan...

untuk member² aku yang baca..
aku tau korang pon silent reader...
korang malas nak komen n komen direct kat aku kan.. haha
sayang korang...
to blogger yang pernah singgah di blog aku...
thanks..
semoga persahabatan di alam ini berkekalan...
~love all~

bintang kecik :
blog ni dah jadi cam cikgu kehidupan lak.. huhu


No comments: